• 28-10-2008, 03:23:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ürün sıfırdır.Sadece deneme amaçlı bir kez çalıştırılmıştır ve sorunsuzdur.
    Ürün tektir,bir arkadaş borcuna karşılık vermiştir.Türkiye'nin her yerine kargo dahil satış fiyatı 125YTL'dir.En az 3 itrade'i olan arkadaşa satılacaktır.



    ÜRÜNÜN ÖZELLİKLERİ

    8 gb samsung dahili hafıza
    Mini Sd kart yuvası ( 4gb a kadar destekleme)
    2.8" TFT Dokunmatik 320x240 260K renk Ekran
    MP1. MP2.MP3.WMA.WMV,ASF WAV DMA vs.Müzik formatlarını destekler
    MPEG 4(AVİ) görüntü dosyalarını destekler
    8 farklı ekolayzır: Jazz, Classic, Pop, Rock, Natural, 3D, Bass, Bireysel
    Çalma modları: Normal,Birini tekrarla,Hepsini tekrarla,Karaşık çalma
    BMP fotmatındaki resimlerinizi gösterme
    FM Radio otomatik kanal bulma
    Radyodan kayıt yapma özelliği
    Dahili Hoparlör ve Mikrofon ile dışarıya ses verme ve ses kaydı yapabilme.
    USB 2.0 bağlantı özelliği
    Flash disk olarak kullanılabilir
    1800 mA Lithium batarya ile 5 saat video izleme 12 saat müzik dinleme
    Windows Vista/Xp/Me/2000 ile tak kullan özelliği driver ile 98 de çalışabilir.

    PAKET İÇERİĞİ
    1 adet 8 GB Dokunmatik ekran MP3/MP4 Player
    1 adet USB kablosu
    1 adet kulaklık
    1 adet driver cd si
    1 adet kadife kılıf
    1 adet ekstra kulaklık
    1 adet silikon kılıf
    1 adet ekran kalemi
    1 adet 220 Volt şarj aleti
  • 28-10-2008, 03:26:46
    #2
    Bi an gerçek ipod sandım nasıl heyecanlandım var ya...

    gerçek I-POD ya da ZEN'i olan varsa titretsin.

    İyi satışlar, aynısından var bende, 4GB kulaklıktan gelen ses gayet güzel.
  • 28-10-2008, 18:11:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Satış günceldir...
  • 28-10-2008, 18:13:36
    #4
    wi-fi si olsa kesin alırdım
  • 28-10-2008, 21:07:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    wi-fi'si olsaydı bende bu fiyata satmazdım
  • 28-10-2008, 21:13:07
    #6
    fiyaT?
  • 28-10-2008, 21:59:03
    #7
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi an gerçek ipod sandım nasıl heyecanlandım var ya...
    gerçek I-POD ya da ZEN'i olan varsa titretsin.
    İyi satışlar, aynısından var bende, 4GB kulaklıktan gelen ses gayet güzel.
    Bende 1 GB Creative Zen Neeon 2 var (: 1 Gb, Simsiyah. Çok dehşet görünüyor. Ama gel gör ki çizik her tarafı