Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi an gerçek ipod sandım nasıl heyecanlandım var ya...
gerçek I-POD ya da ZEN'i olan varsa titretsin.
İyi satışlar, aynısından var bende, 4GB kulaklıktan gelen ses gayet güzel.
Bende 1 GB Creative Zen Neeon 2 var (: 1 Gb, Simsiyah. Çok dehşet görünüyor. Ama gel gör ki çizik her tarafı