Laptop aldığımdan dolayı pc mi satıyorum. Fiyat konusunda pazarlık yapabiliriz. Özellikleri fatura resminde mevcuttur. 2 sene kullanıldı.
Fiyat: 650 Ytl
Satılık az kullanılmış pc...
11
●1.135
- 15-10-2008, 10:44:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 15-10-2008, 13:14:08Fiyat konusunda haklı olabilirsiniz.. Ama istediğim rakam bu pazarlık yaparız alacak olan kişi ile...
- 15-10-2008, 14:25:52Arkadaşın dediği gibi sadece monitörü alayım deseniz şuanki fiyatı 380 ytl. Ben 290$+Kdv ye almıştım...StoryLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2008, 16:38:45Üyeliği durdurulduPiyasa fiyatları bir gösterge değil.Bu bilgisayarın ortalama fiyatı 350-450 ytl arasıdır.Eğer satmak istiyorsan tabi.
- 15-10-2008, 16:43:24pc ikinci el oldumu tüm parçaları tek tek satsanız dahi %50 düşecektir
290$ dediğiniz monitörü şuanda 200 liraya zor satarsınız. yazdığınız konfigürasyon çok düşük bu fiyatlara sıfır bilgisayarlar mevcut. satmak istiyorsanız bence fiyat kırmanız gerekiyor veya bilgisi olmayan birini bulmanız - 15-10-2008, 16:58:302.el bilgisayar satmak gerçekten çok zor..
zamanında bende satarken bin türlü sorunla karşılaştım..
aslında bilgisayarım beni çok güzel götürüyorken hatta 2 sene daha da götürecekken laptop a dönme kararı aldık ve satma maceramız başladı..
700 den açtık alan olmadı 15 gün bekledi 600 dedik olmadı 500 dedik olmadı lanet olsun diyip 400 e verdim..yanlış anlaşılmasın lanet olsun derken alan kişiye değil teknolojinin bu kadar çabuk değersizleşmesine lanet olsun..
bugun aldığınız son model makina yarın %10 değer kaybediyor birden..
2.el bilgisayar satan arkadaşları anlamak lazım ama onlarında anlaması gereken bir şey var malesef teknoloji ile yarış olmuyor hiç düşünmediğiniz bir para teklif edildiğinde yok artık diyorsunuz ama üç aşağı beş yukarı ederi o oluyor..
hayırlı satışlar..