2.el bilgisayar satmak gerçekten çok zor..
zamanında bende satarken bin türlü sorunla karşılaştım..
aslında bilgisayarım beni çok güzel götürüyorken hatta 2 sene daha da götürecekken laptop a dönme kararı aldık ve satma maceramız başladı..
700 den açtık alan olmadı 15 gün bekledi 600 dedik olmadı 500 dedik olmadı lanet olsun diyip 400 e verdim..yanlış anlaşılmasın lanet olsun derken alan kişiye değil teknolojinin bu kadar çabuk değersizleşmesine lanet olsun..
bugun aldığınız son model makina yarın %10 değer kaybediyor birden..
2.el bilgisayar satan arkadaşları anlamak lazım ama onlarında anlaması gereken bir şey var malesef teknoloji ile yarış olmuyor hiç düşünmediğiniz bir para teklif edildiğinde yok artık diyorsunuz ama üç aşağı beş yukarı ederi o oluyor..

hayırlı satışlar..