• 21-09-2008, 21:33:09
    #10
    ne diyim webmaster sitesinde böyle başlıklar açılması biraz acayip geldi yinede hayırlı satışlar sonuçta e-ticaret bölümü
  • 21-09-2008, 21:37:04
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Valla arkadaşlar gırgıra döndü biraz olay ama olsun. Sonuçta reklamın iyisi kötüsü olmaz





    yanındaki telefon k750i dir arkadaşlar. Bahçenin %80 i bu boydadır. Filiz elması ağaç fazla yaşlı olmadığı için şeker gibi olur.
  • 21-09-2008, 21:39:01
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hocam itraderin düşük biraz, elmaların lezzetli olduğuna nasıl inanacağız
    Şaka bir yana hayırlı satışar hocam.
  • 21-09-2008, 21:41:16
    #13
    kilosu nekdar? yada 1 çuval kaç kilo alır? ortalama

    Not: çuval ortalama 40-50kilo alır sanırım böyle satmak daha iyi olabilir?
  • 21-09-2008, 21:43:26
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Satılık elma diyince herhalde apple i book veya machintosh falan sandım. Şaşırdım şimdi yani.
  • 21-09-2008, 21:44:11
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Çuvalla değil kasa ile satılır. Bir kasa elma 20 ytl falan. Kilo olarak 750 800 civarı bişi yapar.
  • 21-09-2008, 22:35:21
    #16
    Webmaster sitesinde ayakkabı, kontör, baklava, bal satılınca oluyorda elma niye olmuyor..

    Saçmalamayın konu baltalamayı bırakın artık adam istediği gibi alışverişini yapsın !!!
  • 21-09-2008, 23:03:24
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Hocam domain ile takas olursa yapalım bişeyler,kargo sana ait

    Ben maldan anlarım,elmalar güzel ) Hayırlı satışlar
  • 22-09-2008, 07:13:38
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Yaklaşık 500 domain reglemen gerek o zaman 500 domain de benim işime yaramaz 500 projem yok