Valla arkadaşlar gırgıra döndü biraz olay ama olsun. Sonuçta reklamın iyisi kötüsü olmaz





yanındaki telefon k750i dir arkadaşlar. Bahçenin %80 i bu boydadır. Filiz elması ağaç fazla yaşlı olmadığı için şeker gibi olur.