Konu
Satılık elma
21-09-2008, 21:37:04
#11
theapeiron
Üyeliği durduruldu
Valla arkadaşlar gırgıra döndü biraz olay ama olsun. Sonuçta reklamın iyisi kötüsü olmaz
yanındaki telefon k750i dir arkadaşlar. Bahçenin %80 i bu boydadır. Filiz elması ağaç fazla yaşlı olmadığı için şeker gibi olur.