hocam bilgi almak amaçlı yazıyorum siz bu 5000 ürünü örneğin 30$ dan aldınız kur ozaman 6 diyelim tanesi 180 tl oluyor. Satışınız 47.5$ yani 285 tl civarıydı ozamanki satışınız ama şuan , kur 6,8 diyelim 325 tl civarı bir tutar yapıyor. Dolar cinsinden yazmak iyi bir ticaretmi oluyor yoksa fırsatçılıkmı oluyor beni aydınlatma şansınız varmı. Ticaret konusunda çok bilgim yok oyüzden soruyorum.