Merhaba hocam fırsatçılıkla alakası yok çünkü ürünü yeni alındı stok değil ve foruma yazdığım fiyat bu şekilde dışarıda verdiğimiz fiyat 48,5-49 dolar arası ve şuanda piyasası bu vede fırsatçı olsam öncelikle elime maske geçti ve foruma bir çok arkadaşa elimden geldiğince en uygun alış fiyatına vedim çoğuna da kendi arabamla kapısına kadar bıraktım ihtiyaçları görülsün herkesin diyerekten. Ateş ölçere gelirsek de dediğim gibi piyasası 50 dolar civarında geziyor satış yapabilecek gücü olan için aslında çok güzel bir fiyat verdim herkes ekmek yesin diyerek bu işten. Elimden geldiğince bir ürün veya hizmet satacaksam forumda öncelik veriyorum buradan geçimini sağlayan çok sayıda arkadaş var.