• 09-12-2019, 17:31:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Aracımı satıyorum arkadaşlar. Yeni Bir Petshop mağazası daha açacağım...

    R10 ailesinden birine giderse daha memnun olurum.. Dosta gidecek bir araçtır.. Ekstra indirim sağlayacağım.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...6287102/detay/
  • 09-12-2019, 17:37:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı satşlar hocam
  • 09-12-2019, 17:48:47
    #3
    Acil mi ihtiyacınız hocam
  • 09-12-2019, 17:54:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    jokerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acil mi ihtiyacınız hocam
    evet
  • 09-12-2019, 17:58:41
    #5
    Aynısının 2016 modeli vardı. Ev almak için sattım bende. İmkan olsa tekrar almak isterim.
  • 09-12-2019, 18:00:13
    #6
    hayırlı satışlar hocam
  • 09-12-2019, 18:24:17
    #7
    Araç değil yer uçağı bu
    H. Satışlar inş alana satana hayırlı olsun