Aracımı satıyorum arkadaşlar. Yeni Bir Petshop mağazası daha açacağım...
R10 ailesinden birine giderse daha memnun olurum.. Dosta gidecek bir araçtır.. Ekstra indirim sağlayacağım.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...6287102/detay/
Satış: Aracımı satıyorum..
6
●486