Aracımı satıyorum arkadaşlar. Yeni Bir Petshop mağazası daha açacağım...

R10 ailesinden birine giderse daha memnun olurum.. Dosta gidecek bir araçtır.. Ekstra indirim sağlayacağım.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...6287102/detay/