Telefonun özelliklerini bilmeyenlere anlatayım biraz.
-Wirelesslı (donanimhaberde nokialardaki en iyi wireless lardan birine sahip diyorlar)
-16milyon renkli ekran(Bu film izlemek ve internette dolaşmakta büyük avantaj sağlamakta)
-Symbian işletim sistemi , uyumlu program çok fazla gerek msn , gerek oyunlar vs. vs. hiç problem yaşanmaz.
-60 mb dahili hafıza ve hafıza kartı yuvası(1 gblık hafıza kartı hediyemdir , hafıza kartı MMC )
-Bluetooth , kızılotesi , ekranı hem yatay hem dikey kullananabilme , nokia kalitesi
-Şarj bekleme süresi olarak 3-4 gün falan gitmekte , ama telefonu hakkıyla kullanırsanız film , wireless , mp3 vs. o zaman 1 güne iniyor haliyle
Alan arkadaşa vereceklerim.
Kutusu içinde ;
Telefon ,
Yan sanayi kulaklık,
Hızlı Şarj Aleti,
1 Gb MMC Hafıza Kartı,
1 adet oyun ve program cdsi,
1 adet bluetooth cihazı(bilgisayarınızda bluetooth yoksa ),
1 adet bluetooth cihazının cdsi,
Sahibinden.com da da 200 ytl den satışa çıkarttığım bu ürünü sadece ve sadece r10 üyelerine 180 ytl(acil paraya ihtiyacım var 150 ye veriyorum) ye veriyorum.
sahibinden için webcamden çektiğim foto : http://image1.sahibinden.com/photos/...33_vyo5302.jpg
isteyenler msn ekleyip webcamden inceleyebilir.