arkadaşlar msn eklerseniz webcam açabilirim , resmini görmek isteyenler için. bozuk tuşun tamiri kolay olduğunu düşünüyorum ama ben elletmek istemedim lazım olmuyor zaten.
Telefonu bilenler için diyorum bozuk olan tuş en sol üstteki tuştur yeşilin üstündeki mavi tuş. Bu neye yarar örneğin menüden birşey seçeceksiniz solda giriş yazıyo sağda çıkış ona tıklayarak girişi seçerseniz ama joysticke basarsanız da girişi tıklamış olursunuz sonuç olarak zararı yok yani. Ki tuş basmıyo değil , zorlayınca basıyo da ben pek zorlamayı denemiyorum.