Merhaba arkadaşlar,
eBay'den 300$ a kadar bir tane IPOD Touch alacağım. Yalnız bazı sorularım var:
- Gümrük olayını nasıl halledebilirim?
- Ürün 300$ ama gümrüğe takılmaması için satıcıya nasıl bir mail atmalıyım? Ne yapmasını istemeliyim?
Şimdiden teşekkürler...
IPOD TOUCH Alacağım
19
●1.242
- 10-08-2008, 21:40:23Üyeliği durdurulduİngilizcem pek yeterli değil aslında ama, havalı zarf harici hepsini yazabilirim.
Başka önerisi olan var mı arkadaşlar?
Creative zen almış bi tanıdık, çocuğa gümrükte radyos olduğu için bile bi ton vergi yüklemişler.
Dediklerini yaparsam eğer evime kadar gelmesi muhtemel mi? - 10-08-2008, 21:42:17Ben çok getirttim, ancak satmak için değil tabiki... eşe dosta.XVIDZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepside PTT PİM'de beklemeden direk adrese ücretsiz olarak teslim edildi.
Garantisi yok bu işin, takılırsa gider konuşur anlatırsın derdini alırsın.. buda senin ikne yeteneğine kalmış bişey. - 10-08-2008, 21:44:52denemeni tavsiye etmem, türkiyeye yurtdışıundan telefon sokmak yasak, tabi bavula atıpta; kendime ve eşime aldım diyip ülkeye sokanlar hariçXVIDZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2008, 21:53:11Üyeliği durdurulduMerhaba arkadaşlar pda telefondan bahsetmişsiniz

Dilerseniz elimde sıfır kutusu bile açılmamış
sony ericcson p990, pda telefon mevcut
tüm parçalarıyla birlikte bataryası bile takılmamış
Saygılar - 10-08-2008, 21:57:18Üyeliği durduruldu
