• 10-08-2008, 21:33:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,

    eBay'den 300$ a kadar bir tane IPOD Touch alacağım. Yalnız bazı sorularım var:


    - Gümrük olayını nasıl halledebilirim?
    - Ürün 300$ ama gümrüğe takılmaması için satıcıya nasıl bir mail atmalıyım? Ne yapmasını istemeliyim?


    Şimdiden teşekkürler...
  • 10-08-2008, 21:38:41
    #2
    havalı zarfa koymasını,
    gümrük beyanname etiketinde 69$, 79$ karmaşık rakamlarla 100$ altı göstermesini,
    hediye olarak işaretlemesini,
    Mp3 player diye yazmasını ve usps express kargo ile göndermesini belirtmelisin.
  • 10-08-2008, 21:40:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İngilizcem pek yeterli değil aslında ama, havalı zarf harici hepsini yazabilirim.

    Başka önerisi olan var mı arkadaşlar?

    Creative zen almış bi tanıdık, çocuğa gümrükte radyos olduğu için bile bi ton vergi yüklemişler.

    Dediklerini yaparsam eğer evime kadar gelmesi muhtemel mi?
  • 10-08-2008, 21:42:17
    #4
    XVIDZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngilizcem pek yeterli değil aslında ama, havalı zarf harici hepsini yazabilirim.
    Başka önerisi olan var mı arkadaşlar?
    Creative zen almış bi tanıdık, çocuğa gümrükte radyos olduğu için bile bi ton vergi yüklemişler.
    Dediklerini yaparsam eğer evime kadar gelmesi muhtemel mi?
    Ben çok getirttim, ancak satmak için değil tabiki... eşe dosta.

    Hepside PTT PİM'de beklemeden direk adrese ücretsiz olarak teslim edildi.

    Garantisi yok bu işin, takılırsa gider konuşur anlatırsın derdini alırsın.. buda senin ikne yeteneğine kalmış bişey.
  • 10-08-2008, 21:43:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    iPhone alacaktım, ama Türkiye'ye sokulması yasak gibi bi' şey duydum.
  • 10-08-2008, 21:44:52
    #6
    XVIDZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone alacaktım, ama Türkiye'ye sokulması yasak gibi bi' şey duydum.
    denemeni tavsiye etmem, türkiyeye yurtdışıundan telefon sokmak yasak, tabi bavula atıpta; kendime ve eşime aldım diyip ülkeye sokanlar hariç
  • 10-08-2008, 21:49:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    peki pda alabilirmiyiz ) ?
  • 10-08-2008, 21:53:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar pda telefondan bahsetmişsiniz
    Dilerseniz elimde sıfır kutusu bile açılmamış
    sony ericcson p990, pda telefon mevcut
    tüm parçalarıyla birlikte bataryası bile takılmamış

    Saygılar
  • 10-08-2008, 21:57:18
    #9
    Üyeliği durduruldu
    WebdenAlsak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar pda telefondan bahsetmişsiniz
    Dilerseniz elimde sıfır kutusu bile açılmamış
    sony ericcson p990, pda telefon mevcut
    tüm parçalarıyla birlikte bataryası bile takılmamış

    Saygılar
    görünüşü çok kötü