Merhaba arkadaşlar,

eBay'den 300$ a kadar bir tane IPOD Touch alacağım. Yalnız bazı sorularım var:


- Gümrük olayını nasıl halledebilirim?
- Ürün 300$ ama gümrüğe takılmaması için satıcıya nasıl bir mail atmalıyım? Ne yapmasını istemeliyim?


Şimdiden teşekkürler...