• 05-08-2008, 18:11:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar telefon temiz kullanılmış fotoğraftaki gibidir
    Garantisinin bitmesine 1 ay kalmıştır.
    Sadece telefon ve şarj aleti gönderilecektir.
    Kutuyu falan kaybettim



    İstediğim Fiyat 300 YTL
  • 05-08-2008, 20:00:14
    #2
    Hocam pazarlık payın varsa makinenin makul bir fiyata nakit olarak alabilirim..


    İyi ya da kötü dönersen sewinirim.
  • 14-08-2008, 17:12:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Cihaz hala satılmadı GG ye koydum 290 liraya kazanıldı ama kazanan ödeme yapmadı 270 YTL havale ile verebilirim.