Konu
KVKdan Alınmış Nokia N80
05-08-2008, 20:00:14
#2
zoece
Hocam pazarlık payın varsa makinenin makul bir fiyata nakit olarak alabilirim..
İyi ya da kötü dönersen sewinirim.