Arkadaslar vbulletin lisans alacagım
kaç yıllık oldugunu ve fiyatını konu altında veya Pm ile bildirirseniz iyi olur..
Vb lisans alınacak ( owned )
4
●415
- 31-07-2008, 01:39:07Verelim kardeşim.
1 yıl bile olmadı daha alalı. 180 YTL istiyorum.
Alıcıysan sametmutevelli@hotmail.com ekle görüşelim. - 31-07-2008, 19:42:29Hayır yıllık lisansım yok ben Owned lisans almak istiyorum..HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2008, 19:43:48profilimde msn adresimi eklersen konusuruz..samet_M adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle