• 30-07-2008, 21:46:38
    #1
    Arkadaslar vbulletin lisans alacagım

    kaç yıllık oldugunu ve fiyatını konu altında veya Pm ile bildirirseniz iyi olur..
  • 31-07-2008, 01:39:07
    #2
    Verelim kardeşim.

    1 yıl bile olmadı daha alalı. 180 YTL istiyorum.

    Alıcıysan sametmutevelli@hotmail.com ekle görüşelim.
  • 31-07-2008, 01:44:12
    #3
    yıllık lisasnısnız var mı?
  • 31-07-2008, 19:42:29
    #4
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıllık lisasnısnız var mı?
    Hayır yıllık lisansım yok ben Owned lisans almak istiyorum..
  • 31-07-2008, 19:43:48
    #5
    samet_M adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verelim kardeşim.

    1 yıl bile olmadı daha alalı. 180 YTL istiyorum.

    Alıcıysan sametmutevelli@hotmail.com ekle görüşelim.
    profilimde msn adresimi eklersen konusuruz..