Konu
Vb lisans alınacak ( owned )
31-07-2008, 19:42:29
#4
Dost-Chat
HoST13 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yıllık lisasnısnız var mı?
Hayır yıllık lisansım yok ben Owned lisans almak istiyorum..