• 21-03-2019, 10:26:13
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Artık dönme vakti geldi diye düşünüyorum.
    Epeydir yoktum ama bulan buldu beni.
    Aramıza yeni katılan arkadaşlar da artık telefoncular tarafından dolandırılmaktan kurtulacaklar.

    Orijinal üründür. Her türlü deneyebilir ve sorgulayabilirsiniz

    Dükkanlarda 80 Tl
    PUPA da 150 TL

    Kelepir ürün adet 30 TL
    STOK 16 ADET
    Hepsini alana 400 TL

    ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 21-03-2019, 10:30:53
    #2
    Less is more.
    tane satıyor musunuz hocam ?
  • 21-03-2019, 10:32:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    pm gönderdim
  • 21-03-2019, 10:37:15
    #4
    fotoğraflarını model numarasını pm alayım
  • 21-03-2019, 10:59:45
    #5
    Iphone XMAX Orjinal AUX çevirici varmı elinizde ?
  • 21-03-2019, 11:07:20
    #6
    hocam kablo değilde prize giren adaptör kısmı var mı bunun elinde orjinal?
  • 21-03-2019, 11:17:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    gokhanpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iphone XMAX Orjinal AUX çevirici varmı elinizde ?
    Hazır olarak yok ama yollatırım eşten dosttan

    ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kablo değilde prize giren adaptör kısmı var mı bunun elinde orjinal?
    Yanında hazır yok da, yollatayım, özel mesajla iletişime geçiniz

    ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



    canfidelity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tane satıyor musunuz hocam ?
    Evet hocam,sorun değil

    ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



    Lolita adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm gönderdim
    Ürün satıldı hayırlı olsun

    ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



    HasanHuseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fotoğraflarını model numarasını pm alayım
    Neyin fotosu ve kodu?

    ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 21-03-2019, 11:39:09
    #8
    Özel mesaj gönderdim 2 adet için
  • 21-03-2019, 11:39:11
    #9
    rubyy07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır olarak yok ama yollatırım eşten dosttan

    ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



    Yanında hazır yok da, yollatayım, özel mesajla iletişime geçiniz

    ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



    Evet hocam,sorun değil

    ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



    Ürün satıldı hayırlı olsun

    ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



    Neyin fotosu ve kodu?

    ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Kablo uclarinin fotolarini ve kutunun ustundeki kodu