rubyy07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hazır olarak yok ama yollatırım eşten dosttan

ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Yanında hazır yok da, yollatayım, özel mesajla iletişime geçiniz

ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Evet hocam,sorun değil

ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Ürün satıldı hayırlı olsun

ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Neyin fotosu ve kodu?

ANE-LX2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kablo uclarinin fotolarini ve kutunun ustundeki kodu