• 28-11-2018, 15:15:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evdeki halıyı kedim çok yıprattı o yüzden halıyı eskidiği için atmak zorunda kaldım. Yeni halı ihtiyacım var fakat çok iyi bir şey aramıyorum. Fiyatlara bakayım dedim yüksek geldi. 170X280 gibi boyutlarda halı ihtiyacım var. Elinde olan var mı? Tek renk, düz, desensiz mümkünse koyu tonlarda bir halı arıyorum. İzmir içi olması gerekiyor bir de gelip direkt alayım.
  • 28-11-2018, 15:19:52
    #2
    Yazın taşındık üst komşumuzda dahil birçok halı var diyorlardı bizimkilerde usta bende izmirdeyim araçta var eve geçeyim konuşalım hallederiz inşallah
  • 28-11-2018, 15:25:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    MelihAtasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazın taşındık üst komşumuzda dahil birçok halı var diyorlardı bizimkilerde usta bende izmirdeyim araçta var eve geçeyim konuşalım hallederiz inşallah
    Tamam hocam super olur Boy ve nasıl birşey oldugu onemlı benım ıcın. Cunku ev genç odası sayılır herşey ikeadan. kalkıp ortaya aşağıdaki halı gıbı bırsey koyamıyorum Nıtekım asagıdakı turden halılardan İzmir'de ailemin yaşadığı evde çok var :d

  • 28-11-2018, 15:27:55
    #4
    Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam hocam super olur Boy ve nasıl birşey oldugu onemlı benım ıcın. Cunku ev genç odası sayılır herşey ikeadan. kalkıp ortaya aşağıdaki halı gıbı bırsey koyamıyorum Nıtekım asagıdakı turden halılardan İzmir'de ailemin yaşadığı evde çok var :d

    Daha geçen gün küçük boyda bir tanesini arabaya atacaktım 2 tane vardı hatta vazgeçtim halı çok sanırım bizde akşam biraz geç olacak ama dönüş yapacağım lütfen akşam 9 10 gibi sizde pm atın bana hocam.
  • 28-11-2018, 15:30:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    MelihAtasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha geçen gün küçük boyda bir tanesini arabaya atacaktım 2 tane vardı hatta vazgeçtim halı çok sanırım bizde akşam biraz geç olacak ama dönüş yapacağım lütfen akşam 9 10 gibi sizde pm atın bana hocam.
    Tamamdır hocam cok tesekkur ederim Kış günü 2 aydır halısız zemine basıyorum gına geldi artık havalar da soğuk evden soğudum.