Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam hocam super olur Boy ve nasıl birşey oldugu onemlı benım ıcın. Cunku ev genç odası sayılır herşey ikeadan. kalkıp ortaya aşağıdaki halı gıbı bırsey koyamıyorum Nıtekım asagıdakı turden halılardan İzmir'de ailemin yaşadığı evde çok var :d

Daha geçen gün küçük boyda bir tanesini arabaya atacaktım 2 tane vardı hatta vazgeçtim halı çok sanırım bizde akşam biraz geç olacak ama dönüş yapacağım lütfen akşam 9 10 gibi sizde pm atın bana hocam.