• 23-01-2018, 22:07:23
    #10
    insideman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Furkan bey almayacaksa başka talipli çıkmazsa beni bilgilendirirseniz sevinirim. Acil bir ihtiyacım yok. O yüzden kimse talip olmazsa alacağım. Rakam en son kaçta kaldıysa bana bilgi vermenizi rica ediyorum.
    Eğer arttırıma girmeyecekseniz Karşıyaka'lı kardeşimize verelim arttırımı kapatıp, 5 10 lira fazla para önemli değil benim için.
  • 23-01-2018, 22:37:25
    #11
    Sporweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer arttırıma girmeyecekseniz Karşıyaka'lı kardeşimize verelim arttırımı kapatıp, 5 10 lira fazla para önemli değil benim için.
    Hayırlısı olsun o zaman. Benim için acil bir ihtiyaç değildi. Kimse almayacaksa talibim ama işine yarayacak olan arkadaşlara engel olmayacağım. Hayırlı günler.
  • 23-01-2018, 23:32:59
    #12
    Teşekkürler karışıklıklı dürüstlük ve anlayışlılık bu olsa gerek.. ayrıntıları pm ile iletirsiniz