Sporweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer arttırıma girmeyecekseniz Karşıyaka'lı kardeşimize verelim arttırımı kapatıp, 5 10 lira fazla para önemli değil benim için.
Hayırlısı olsun o zaman. Benim için acil bir ihtiyaç değildi. Kimse almayacaksa talibim ama işine yarayacak olan arkadaşlara engel olmayacağım. Hayırlı günler.