• 16-01-2018, 16:52:54
    #1
    Alındı kilit.
  • 16-01-2018, 17:11:06
    #2
    Pm gönderildi. Geri dönüş bekleniyor
  • 16-01-2018, 17:17:36
    #3
    Pm gönderildi
  • 17-01-2018, 00:18:49
    #4
    Pmler cevaplandı, konu güncel.
  • 17-01-2018, 01:01:11
    #5
    hocam size söyle diyeyim.
    bu kartların 2.elleri minning yapılmıs ömürlerinin son deminine gelmiş olur alan kısı sıze garantısını veremez . 3-5 gun sonra elınızde kalrısa adama bu bozulduda dıyemezsıniz.

    sıfırı konusundada bu kartlardan zaten bulunsa fiyatları suan nerden baksanız x2 ilerlemez. bu kartlar karaborsa 4-5 ı bırakın 100 tane 100 tane normal fıyata yakın alacak ınsanlar var bulunamıyor. anca almanyada felan tanıdıgınız varsa mediamarkt lardan alıp yollatabılırsınız . cok ucuz sıfır dıye buldugunuz urunlerın faturasını gormedende almayın derım
    bunları öneri olarak söylemek istedim umarım ıstedıgnız sekılde bulabılırsınız .
  • 17-01-2018, 01:04:43
    #6
    Yeni modeller var. İsterseniz onlardan sağlayabiliriz.
  • 17-01-2018, 01:30:12
    #7
    durmuscaglar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam size söyle diyeyim.
    bu kartların 2.elleri minning yapılmıs ömürlerinin son deminine gelmiş olur alan kısı sıze garantısını veremez . 3-5 gun sonra elınızde kalrısa adama bu bozulduda dıyemezsıniz.

    sıfırı konusundada bu kartlardan zaten bulunsa fiyatları suan nerden baksanız x2 ilerlemez. bu kartlar karaborsa 4-5 ı bırakın 100 tane 100 tane normal fıyata yakın alacak ınsanlar var bulunamıyor. anca almanyada felan tanıdıgınız varsa mediamarkt lardan alıp yollatabılırsınız . cok ucuz sıfır dıye buldugunuz urunlerın faturasını gormedende almayın derım
    bunları öneri olarak söylemek istedim umarım ıstedıgnız sekılde bulabılırsınız .
    Hocam iyi niyetiniz ve düşünceleriniz için teşekkür ederim
    Zaten ben garantisi bitmiş veya 3 aydan daha az kalmış ürünleri almayı düşünmüyorum. 1 ay kadar sonrasında kendim Romanya'ya gideceğim (Romanya'da bulabilir miyiz, ucuz olur mu bilmiyorum ama) ama insan bekleyemiyor işte, ilave rigi onlarla kurarım artık

    Tekrardan sağolun düşünceleriniz için.