hocam size söyle diyeyim.
bu kartların 2.elleri minning yapılmıs ömürlerinin son deminine gelmiş olur alan kısı sıze garantısını veremez . 3-5 gun sonra elınızde kalrısa adama bu bozulduda dıyemezsıniz.
sıfırı konusundada bu kartlardan zaten bulunsa fiyatları suan nerden baksanız x2 ilerlemez. bu kartlar karaborsa 4-5 ı bırakın 100 tane 100 tane normal fıyata yakın alacak ınsanlar var bulunamıyor. anca almanyada felan tanıdıgınız varsa mediamarkt lardan alıp yollatabılırsınız . cok ucuz sıfır dıye buldugunuz urunlerın faturasını gormedende almayın derım
bunları öneri olarak söylemek istedim

umarım ıstedıgnız sekılde bulabılırsınız .
Hocam iyi niyetiniz ve düşünceleriniz için teşekkür ederim

Zaten ben garantisi bitmiş veya 3 aydan daha az kalmış ürünleri almayı düşünmüyorum. 1 ay kadar sonrasında kendim Romanya'ya gideceğim (Romanya'da bulabilir miyiz, ucuz olur mu bilmiyorum ama) ama insan bekleyemiyor işte, ilave rigi onlarla kurarım artık
Tekrardan sağolun düşünceleriniz için.