Google Tshort arıyorummm... - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Google Tshort arıyorummm...
27
●
1.837
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Google Tshort arıyorummm...
1
2
3
4
31-05-2008, 16:47:08
#19
Turkchat
Ben çok harika yaptım oraya aktardım ama orada sinek gibi minicik gözüktü :8
31-05-2008, 16:49:09
#20
sosyopat
kendi resimlerinizden baskı yapacaksanız çözünürlüğü baya bi yüksek tutmalısınız.
Ben 2300 x 3000 boyutunda bir resim koydum anca oldu.
boyutu çok büyük tutun yoksa baskıda arkadaşın dediği gibi sinek kadar çıkıyor...
31-05-2008, 18:10:04
#21
yaslam
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
şu fotoları paylaşın arkadaşlar
31-05-2008, 18:13:56
#22
Kavi
Üyeliği durduruldu
efe7822 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kaynanamı kaybettim görenlerin görmezlikten gelmeleri rica olunur
bunu bastırıp çıkıcaksın dışarı
bu da güzel
31-05-2008, 18:18:45
#23
Turkchat
o söz çok eski bayat tarihi geçmiş bi espiri onun üzerine milyonlarca güzel söz çıktı onları bastırın :s
31-05-2008, 18:34:42
#24
Varista
t-shirte basılabilecek hoş resimler varsa paylaşın arkadaşlar.Orjinal birşeyler yapalım demi
31-05-2008, 20:58:44
#25
yaslam
diyorum bende tasarımları paylaşın
02-06-2008, 18:26:04
#26
efe7822
Peki bu t-shirt lerin kalitesi nasıldır bilen varmı ?
Birde elinde güzel r10 yazılı bir resim varmı,t-shirt üzerine bastırmak için
28-07-2023, 00:19:27
#27
rkeles95
2008 ha 🧐
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler