• 31-05-2008, 16:47:08
    #19
    Ben çok harika yaptım oraya aktardım ama orada sinek gibi minicik gözüktü :8
  • 31-05-2008, 16:49:09
    #20
    kendi resimlerinizden baskı yapacaksanız çözünürlüğü baya bi yüksek tutmalısınız.
    Ben 2300 x 3000 boyutunda bir resim koydum anca oldu.
    boyutu çok büyük tutun yoksa baskıda arkadaşın dediği gibi sinek kadar çıkıyor...
  • 31-05-2008, 18:10:04
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şu fotoları paylaşın arkadaşlar
  • 31-05-2008, 18:13:56
    #22
    Üyeliği durduruldu
    efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaynanamı kaybettim görenlerin görmezlikten gelmeleri rica olunur bunu bastırıp çıkıcaksın dışarı
    bu da güzel
  • 31-05-2008, 18:18:45
    #23
    o söz çok eski bayat tarihi geçmiş bi espiri onun üzerine milyonlarca güzel söz çıktı onları bastırın :s
  • 31-05-2008, 18:34:42
    #24
    t-shirte basılabilecek hoş resimler varsa paylaşın arkadaşlar.Orjinal birşeyler yapalım demi
  • 31-05-2008, 20:58:44
    #25
    diyorum bende tasarımları paylaşın
  • 02-06-2008, 18:26:04
    #26
    Peki bu t-shirt lerin kalitesi nasıldır bilen varmı ?

    Birde elinde güzel r10 yazılı bir resim varmı,t-shirt üzerine bastırmak için
  • 28-07-2023, 00:19:27
    #27
    2008 ha 🧐