kendi resimlerinizden baskı yapacaksanız çözünürlüğü baya bi yüksek tutmalısınız.
Ben 2300 x 3000 boyutunda bir resim koydum anca oldu.
boyutu çok büyük tutun yoksa baskıda arkadaşın dediği gibi sinek kadar çıkıyor...