• 15-09-2017, 09:48:26
    #1
    İlanda detaylar mevcut, forumdan alıcı çıkarsa fiyat konusunda yardımcı olacağım.

    Arabayı uzun uzun anlatmaya gerek yok. Zaten bu modeli bilen, binen kolay vazgeçmez . 7 yıldır bizde araç ve rutin bakımlar dışında sorun çıkarmadı .
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-sorunsuz-otomatik-1.4-d-4d-sol-corolla-491923040/detay/
  • 15-09-2017, 10:01:38
    #2
    10 bin tl tramer kaydı var, boyalar da var ama fiyat çok yazmışsınız. Aynı fiyat aralıklarında trameri daha düşük ve boyası olmayan araçlar var.
  • 15-09-2017, 11:17:44
    #3
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 bin tl tramer kaydı var, boyalar da var ama fiyat çok yazmışsınız. Aynı fiyat aralıklarında trameri daha düşük ve boyası olmayan araçlar var.
    Hocam ilerleyen zamanlarda bir miktar fiyat düşeceğim, zaten alıcı olan ile orta yolu buluruz pazarlık konusunda esnek davranacağım . Aracın ciddi bir kazası yok, Belki işiniz düşmemiştir bilmiyorsunuzdur japon araçlarda serviste bir ayna bile değişse 2 bin işleniyor tramere . Yani bu zamanda 10 bin tramer kaydı abartı bir durum değil. Aurisimizde bir ön tampon 1 far ve kaput değişti serviste 12 bin tramer yazmışlar . Arabada hiç birşey yok sanayide 1000 tl'ye hallolacak işlerdi .
  • 15-09-2017, 17:02:30
    #4
    kasko iyi mi kötü ben anlamadım arkadaş. Çıldırmış bunlar nasıl fiyat yazıyorlar ekspertize gelen adama benim ufak kaza da zorla istedikleri rakamı yazdırdı tamirci yalvar yakar. Aracın fiyatına gelince emsallerini göz önüne alarak yazmış arkadaş. Ama bu piyasayı yakınen takip eden birisi olarak diyorum bu fiyatlar bayramdan kalma fiyatlar satıcıysan satılsın başka bakacağım ozaman fiyatı düşür tavsiyemdir.
  • 29-09-2017, 09:30:15
    #5
    Kalite_Reklams adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kasko iyi mi kötü ben anlamadım arkadaş. Çıldırmış bunlar nasıl fiyat yazıyorlar ekspertize gelen adama benim ufak kaza da zorla istedikleri rakamı yazdırdı tamirci yalvar yakar. Aracın fiyatına gelince emsallerini göz önüne alarak yazmış arkadaş. Ama bu piyasayı yakınen takip eden birisi olarak diyorum bu fiyatlar bayramdan kalma fiyatlar satıcıysan satılsın başka bakacağım ozaman fiyatı düşür tavsiyemdir.
    Ne demek istediğinizi pek anlamadım ama takip ediyorsanız biliyorsunuzdur, sıfır araçlara gelen zam ile birlikte ikince elde %10 bir artış söz konusu . Normalde Yaşlandıkça fiyat düşmesi gerekirken Bizim ülkede tam tersi oluyor .

    Zamanında bu araçların en temizi 60-70 bin km de olanları max 30 tl idi, hatta belkide sıfırı bile 45 bin civarıydı bunların .

    Ben 2 senedir jazz ile ilgileniyorum ilk bakmaya başladığımda en temizi ve dolusu 25-30 arası iken şu an 38-45 arası gidiyor . Bu piyasanın böyle olmasını biz istemedik .

    Bu arada son fiyat olarak 31000 TL düşünüyoruz . R10'dan alıcı çıkarsa birazdaha yardımcı olmaya çalışırım .

    Ayrıca hepimizde olan bir durum, alırken en iyisi en ucuzunu alalım ama satarken en pahalıya satalım . Bu araç içim 31 bin TL çok olduğunu düşünmüyorum.
  • 19-10-2017, 08:55:01
    #6
    İlgilenen varsa son fiyat 31.000 TL
  • 19-10-2017, 10:13:21
    #7
    Bende jazz var yeni aldım ama düşünürseniz satabilirim ) 2005, 84 bin km benzinli full paket. Wv yada audi almayı düşünüyorum 🤔
  • 19-10-2017, 10:16:54
    #8
    onurmsimsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende jazz var yeni aldım ama düşünürseniz satabilirim ) 2005, 84 bin km benzinli full paket. Wv yada audi almayı düşünüyorum 🤔
    Hocam ben satıcıyım, jazz araçlar bu aralar çok iyi gidiyor fiyatlarıda iyi arttı, ilana koyarsanız orantılı bir fiyattan hemen satarsınız .



    Konu kilitlenebilir, forum dışı satılmıştır.