arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 bin tl tramer kaydı var, boyalar da var ama fiyat çok yazmışsınız. Aynı fiyat aralıklarında trameri daha düşük ve boyası olmayan araçlar var.
Hocam ilerleyen zamanlarda bir miktar fiyat düşeceğim, zaten alıcı olan ile orta yolu buluruz pazarlık konusunda esnek davranacağım . Aracın ciddi bir kazası yok, Belki işiniz düşmemiştir bilmiyorsunuzdur japon araçlarda serviste bir ayna bile değişse 2 bin işleniyor tramere . Yani bu zamanda 10 bin tramer kaydı abartı bir durum değil. Aurisimizde bir ön tampon 1 far ve kaput değişti serviste 12 bin tramer yazmışlar . Arabada hiç birşey yok sanayide 1000 tl'ye hallolacak işlerdi .