• 20-05-2017, 15:26:28
    #1
    GERÇEK PASLANMAZ ÇELİKTEN ÜRETİLME CSGO KARAMBİTLER

    KARGO BEDELİ; PTT: 3TL
    DİĞER KARGOLAR 5-6TL ARASI DEĞİŞMEKTEDİR.



    FADE RAINBOW : 25 TL (KARGO DAHİL 30TL)
    STOK:10 ADET
    SATILDI: 1 ADET






    KIRMIZI: 30 TL
    STOK: 8 ADET
    SATILDI: 8 ADET (TÜKENDİ)




    MAVİ 25 TL
    STOK: 2 ADET
    SATILDI: 1 ADET



    TİGER TOTTH 25 TL
    STOK: 4 ADET
    SATILDI: 2 ADET




    ÖRÜMCEK 25 TL
    STOK: 7 ADET
    SATILDI: 4 ADET








    Teknik Özellikler

    Materyal : Bıçak kısmı paslanmaz çelik
    Boyut : Toplam uzunluk 20 cm - Bıçak Boyu 10 cm
    Kolay Kullanım
    Poliüretan ergonomik plastik kabze

    Komple Uzunluk: 19 Cm
    Kabza Uzunluk: 10 Cm
    Ağırlık: 126 Gr (Kılıf ile)
    Çelik (316H)
    Lazer Bileme
    Kolye Olarak Kullanım
    ABS Tactical Kılıf
    Av ve Kamp Kullanımına Uygundur
  • 20-05-2017, 17:54:09
    #2
    meraktan soruyorum hem satış güncellenmiş olur. bunlar gerçek bıçak mı? kesin mi yani? yoksa sadece görüntü mü...
  • 20-05-2017, 17:54:59
    #3
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    meraktan soruyorum hem satış güncellenmiş olur. bunlar gerçek bıçak mı? kesin mi yani? yoksa sadece görüntü mü...
    Gerçek bıçak hocam bildiğiniz keskin bıçak. Bilerseniz daha da keskin olabilir.
  • 20-05-2017, 18:33:12
    #4
    Kırmızısından ben de almıştım yabancı ülkeden, nasıl oldu bilmiyorum bi şekilde gümrükten geçip bana ulaşmıştı Ürünler ciddi anlamda keskin, bileyletmeye gerek kalmadan kullanabiliyorum. Güzel bir satış konusu, en sevdiğim bıçak türüdür.
    Bol kazançlar.
  • 21-05-2017, 01:03:34
    #5
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kırmızısından ben de almıştım yabancı ülkeden, nasıl oldu bilmiyorum bi şekilde gümrükten geçip bana ulaşmıştı Ürünler ciddi anlamda keskin, bileyletmeye gerek kalmadan kullanabiliyorum. Güzel bir satış konusu, en sevdiğim bıçak türüdür.
    Bol kazançlar.
    Teşekkür ederim
  • 21-05-2017, 20:41:34
    #6
    Satış Günceldir
  • 22-05-2017, 10:34:57
    #7
    Bende de fade var baya hoş. Amazonda bayonet falanda var ama baya pahalı getirirsen görüşelim dostum.
  • 24-05-2017, 00:32:38
    #8
    Satış Güncel
  • 24-05-2017, 02:08:51
    #9
    AraxLea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satış Güncel
    Önce ürün sonra ödeme şeklinde mümkünse, "Örümcek" modelinden bir adet almak isterim. Çok hoş gözüküyor ürünler gerçekten.