Kırmızısından ben de almıştım yabancı ülkeden, nasıl oldu bilmiyorum bi şekilde gümrükten geçip bana ulaşmıştı Ürünler ciddi anlamda keskin, bileyletmeye gerek kalmadan kullanabiliyorum. Güzel bir satış konusu, en sevdiğim bıçak türüdür.
Bol kazançlar.