• 17-05-2008, 15:21:28
    #1
    Normal ya da 8gb n95 almaya düşünüyorum aramızda satışını yapan varmı ?

    Fiyatları ve ödeme seçeneklerini belirten mesajı burdan yada pm üzerinden gönderebilirsiniz.

    Not: bir miktar peşin vericem.
  • 17-05-2008, 16:08:28
    #2
    Orjinal mi yoksa Çin Malımı istiyorsan çin istiyorsan verebilirim
  • 23-05-2008, 01:22:45
    #3
    Ciddinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orjinal mi yoksa Çin Malımı istiyorsan çin istiyorsan verebilirim
    Orjinal düşünüyorum.
  • 23-05-2008, 01:30:25
    #4
    1 ay önce aldım kvk garantili ve 1 yıl sigortalı.
    titiz kullandım kutusu, bütün aksesuarları v.s sağlam bir sekilde yerinde. telefon sıfır gibi.
    4 gb hafıza kartı da aldım

    bu sekilde 900 ytl ye satabilirim tamamını peşin verceksen