Normal ya da 8gb n95 almaya düşünüyorum aramızda satışını yapan varmı ?
Fiyatları ve ödeme seçeneklerini belirten mesajı burdan yada pm üzerinden gönderebilirsiniz.
Not: bir miktar peşin vericem.
Alınık N95
3
●537
- 17-05-2008, 15:21:28
- 23-05-2008, 01:22:45Orjinal düşünüyorum.Ciddinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle