Konu
Alınık N95
23-05-2008, 01:30:25
#4
gangan
1 ay önce aldım kvk garantili ve 1 yıl sigortalı.
titiz kullandım kutusu, bütün aksesuarları v.s sağlam bir sekilde yerinde. telefon sıfır gibi.
4 gb hafıza kartı da aldım
bu sekilde 900 ytl ye satabilirim tamamını peşin verceksen