• 05-10-2016, 21:35:48
    #1
    Arkadaşlar kapıda ödemeli ürün gönderimine başlıyoruz henüz bir kargo ile anlaşmadık

    1- Ptt yi tavsiye eder misiniz

    2- Ürüne yazarkasa pos fişi kesip göndermemiz kafi mi yoksa fatura mi kesmek zorundayim
  • 05-10-2016, 21:45:08
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben geçen gün PTT'den gönderdim. İstanbul Ataşehir'den Pendiğe yolladım. Diğer gün teslim edildi. Teslim edilince direk ücreti çekebilirsiniz. 235 TL için isme havale istediğimden dolayı 10 TL'ye yakın bir kesinti oldu.
    Posta çeki şeklinde hemen çekilebiliyor mu bilmiyorum. Fakat Bir kere yapılacak bir gönderi ise ek belge götürmenize gerek yokmuş.
    sürekli olan gönderilerde ya vergiye muaf belgesi yada vergi numarası mı ne ondan götürmeniz gerekiyormuş. Yetkili öyle dedi.
  • 05-10-2016, 21:45:21
    #3
    1- Eğer batmak istiyorsanız PTT ile anlaşın. Net. Ama eğer güzel işler yapmak istiyorsanız kapıda ödeme de iyi çalışan firmalar ; yurtiçikargo, aras yada sürat kargo

    2- Fatura göndermeniz daha uygun olacaktır.
  • 05-10-2016, 21:46:29
    #4
    PTT ile ideal olur.
  • 05-10-2016, 21:54:32
    #5
    missaydogdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben geçen gün PTT'den gönderdim. İstanbul Ataşehir'den Pendiğe yolladım. Diğer gün teslim edildi. Teslim edilince direk ücreti çekebilirsiniz. 235 TL için isme havale istediğimden dolayı 10 TL'ye yakın bir kesinti oldu.
    Posta çeki şeklinde hemen çekilebiliyor mu bilmiyorum. Fakat Bir kere yapılacak bir gönderi ise ek belge götürmenize gerek yokmuş.
    sürekli olan gönderilerde ya vergiye muaf belgesi yada vergi numarası mı ne ondan götürmeniz gerekiyormuş. Yetkili öyle dedi.
    Sürekli üstadım tsk ederim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:54:32 -->-> Daha önceki mesaj 21:52:32 --

    Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Eğer batmak istiyorsanız PTT ile anlaşın. Net. Ama eğer güzel işler yapmak istiyorsanız kapıda ödeme de iyi çalışan firmalar ; yurtiçikargo, aras yada sürat kargo

    2- Fatura göndermeniz daha uygun olacaktır.
    Peki hocam bize onların maliyeti konusunda ve işleyiş şekli konusunda biraz bilgi verebilir misiniz. Yurtiçi kargo elbette güzeldir lakin bana bir kargo için 12 tl artı tahsilat diyorsa sizce nasıl bir anlaşma yoluna gitmeliyim
  • 05-10-2016, 21:56:02
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli üstadım tsk ederim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:54:32 -->-> Daha önceki mesaj 21:52:32 --


    Peki hocam bize onların maliyeti konusunda ve işleyiş şekli konusunda biraz bilgi verebilir misiniz. Yurtiçi kargo elbette güzeldir lakin bana bir kargo için 12 tl artı tahsilat diyorsa sizce nasıl bir anlaşma yoluna gitmeliyim
    Kapıda ödeme fiyatları asagı yukarı birbirine yakındır.
    9 ile 11 TL + KDV arasında fiyat verirler bu çok normal bi fiyat.
    yurtici kargo genelde büyüklerle calışır. o yüzden sürat kargo tavsiyemdir.
  • 05-10-2016, 21:57:38
    #7
    Sürat kargo ile 2 ürün yolladık 2side sorunlu oldu. Ucuz etin suyu yavan olur derler lakin ptt ye olan olumsuz düşüncenizin bir sebebi mi var neden kafadan onu silmeliyiz
  • 05-10-2016, 22:54:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kapıda ödemeli ürün gönderimine başlıyoruz henüz bir kargo ile anlaşmadık

    1- Ptt yi tavsiye eder misiniz

    2- Ürüne yazarkasa pos fişi kesip göndermemiz kafi mi yoksa fatura mi kesmek zorundayim
    Sizi ben kargo firmasına bağlayabilirim aylardır çalıştığım
  • 06-10-2016, 00:08:39
    #9
    ELFYAZILIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi ben kargo firmasına bağlayabilirim aylardır çalıştığım
    Bilgi verirmisin ö.m ile hocam