Arkadaşlar kapıda ödemeli ürün gönderimine başlıyoruz henüz bir kargo ile anlaşmadık
1- Ptt yi tavsiye eder misiniz
2- Ürüne yazarkasa pos fişi kesip göndermemiz kafi mi yoksa fatura mi kesmek zorundayim
Kapıda ödeme
9
●594
- 05-10-2016, 21:45:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben geçen gün PTT'den gönderdim. İstanbul Ataşehir'den Pendiğe yolladım. Diğer gün teslim edildi. Teslim edilince direk ücreti çekebilirsiniz. 235 TL için isme havale istediğimden dolayı 10 TL'ye yakın bir kesinti oldu.
Posta çeki şeklinde hemen çekilebiliyor mu bilmiyorum. Fakat Bir kere yapılacak bir gönderi ise ek belge götürmenize gerek yokmuş.
sürekli olan gönderilerde ya vergiye muaf belgesi yada vergi numarası mı ne ondan götürmeniz gerekiyormuş. Yetkili öyle dedi. - 05-10-2016, 21:54:32Sürekli üstadım tsk ederimmissaydogdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:54:32 -->-> Daha önceki mesaj 21:52:32 --
Peki hocam bize onların maliyeti konusunda ve işleyiş şekli konusunda biraz bilgi verebilir misiniz. Yurtiçi kargo elbette güzeldir lakin bana bir kargo için 12 tl artı tahsilat diyorsa sizce nasıl bir anlaşma yoluna gitmeliyimDoogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-10-2016, 21:56:02Kapıda ödeme fiyatları asagı yukarı birbirine yakındır.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9 ile 11 TL + KDV arasında fiyat verirler bu çok normal bi fiyat.
yurtici kargo genelde büyüklerle calışır. o yüzden sürat kargo tavsiyemdir. - 05-10-2016, 22:54:08Üyeliği durdurulduSizi ben kargo firmasına bağlayabilirim aylardır çalıştığımMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2016, 00:08:39Bilgi verirmisin ö.m ile hocamELFYAZILIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle