Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar kapıda ödemeli ürün gönderimine başlıyoruz henüz bir kargo ile anlaşmadık

1- Ptt yi tavsiye eder misiniz

2- Ürüne yazarkasa pos fişi kesip göndermemiz kafi mi yoksa fatura mi kesmek zorundayim
Sizi ben kargo firmasına bağlayabilirim aylardır çalıştığım