Arkadaşlar kapıda ödemeli ürün gönderimine başlıyoruz henüz bir kargo ile anlaşmadık
1- Ptt yi tavsiye eder misiniz
2- Ürüne yazarkasa pos fişi kesip göndermemiz kafi mi yoksa fatura mi kesmek zorundayim
Sizi ben kargo firmasına bağlayabilirim aylardır çalıştığım