• 26-09-2016, 17:45:44
    #1
    ---
  • 26-09-2016, 18:08:34
    #2
    TayfunGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, Amerikadan yolcu yanında getirilen kapalı kutu, faturalı iPhone 6S 32gb cihazımı satıyorum.
    Cihaz Silver renkte.
    1 yıl uluslararası garanti.
    2-3 ay pasaport kayıtsız kullanabiliyorsunuz.

    fiyat 2.300₺ (1 adet)
    (Ankara içi elden diğer iller için önce EFT sonra kargo(alıcı öder, taşımadaki problemlerde alıcı sorumludur))


    son ne olur anakaradan elden alacağım
  • 26-09-2016, 18:16:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    En son olur rakamı nedir?
  • 26-09-2016, 18:24:30
    #4
    alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son ne olur anakaradan elden alacağım
    Backpress adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son olur rakamı nedir?
    Son olarak aklımda bir fiyat yok, gelen MANTIKLI tekliflere olumlu/olumsuz dönüş yapacağım.
  • 26-09-2016, 18:30:09
    #5
    TayfunGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son olarak aklımda bir fiyat yok, gelen MANTIKLI tekliflere olumlu/olumsuz dönüş yapacağım.
    fiyat bekliyorum düşün istersen pm atarsın
  • 26-09-2016, 21:14:12
    #6
    iphone 6s 64 gb olanı 2900 tl türkiye garantili,fiyatı biraz daha düşük olması lazım hocam hayırlı satışlar.
  • 26-09-2016, 21:19:47
    #7
    iskender09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone 6s 64 gb olanı 2900 tl türkiye garantili,fiyatı biraz daha düşük olması lazım hocam hayırlı satışlar.
    Şuanki piyasa durumu böyle maalesef hocam. Bizde ucuza alıp, ucuza vermek isterdik.
  • 26-09-2016, 21:59:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Aynı telefonu Apple üzerinden banka havalesi ile aldığımda 2.639 liraya denk geliyor.
    Ben sizden 2300 liraya alırsam 300de pasaporta kayıt için uğraşacağım. Normalde kolay kolay böyle konulara yorumlarda bulunmam ama fiyatta güzel bir revize şart.

    1650 TL civarına satılıyor en nihayetinde amerikada.Kar etmek güzel lakin satma düşünceniz varsa mantıklı bir fiyatla satışa koymanızda fayda var..
  • 27-09-2016, 13:39:10
    #9
    Hamido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı telefonu Apple üzerinden banka havalesi ile aldığımda 2.639 liraya denk geliyor.
    Ben sizden 2300 liraya alırsam 300de pasaporta kayıt için uğraşacağım. Normalde kolay kolay böyle konulara yorumlarda bulunmam ama fiyatta güzel bir revize şart.

    1650 TL civarına satılıyor en nihayetinde amerikada.Kar etmek güzel lakin satma düşünceniz varsa mantıklı bir fiyatla satışa koymanızda fayda var..
    Satış konularına atılan stabil yorumlardan birini atmışsınız.

    1600 e gelse neden 700 lira kâr isteyelim? Mantıklı yorum atın lütfen.