Kapalı Kutu iPhone 6S
8
●490
- 26-09-2016, 18:08:34son ne olur anakaradan elden alacağımTayfunGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2016, 18:24:30alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSon olarak aklımda bir fiyat yok, gelen MANTIKLI tekliflere olumlu/olumsuz dönüş yapacağım.Backpress adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2016, 18:30:09fiyat bekliyorum düşün istersen pm atarsınTayfunGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2016, 21:19:47Şuanki piyasa durumu böyle maalesef hocam. Bizde ucuza alıp, ucuza vermek isterdik.iskender09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2016, 21:59:38Üyeliği durdurulduAynı telefonu Apple üzerinden banka havalesi ile aldığımda 2.639 liraya denk geliyor.
Ben sizden 2300 liraya alırsam 300de pasaporta kayıt için uğraşacağım. Normalde kolay kolay böyle konulara yorumlarda bulunmam ama fiyatta güzel bir revize şart.
1650 TL civarına satılıyor en nihayetinde amerikada.Kar etmek güzel lakin satma düşünceniz varsa mantıklı bir fiyatla satışa koymanızda fayda var.. - 27-09-2016, 13:39:10Satış konularına atılan stabil yorumlardan birini atmışsınız.Hamido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1600 e gelse neden 700 lira kâr isteyelim? Mantıklı yorum atın lütfen.
