Hamido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı telefonu Apple üzerinden banka havalesi ile aldığımda 2.639 liraya denk geliyor.
Ben sizden 2300 liraya alırsam 300de pasaporta kayıt için uğraşacağım. Normalde kolay kolay böyle konulara yorumlarda bulunmam ama fiyatta güzel bir revize şart.

1650 TL civarına satılıyor en nihayetinde amerikada.Kar etmek güzel lakin satma düşünceniz varsa mantıklı bir fiyatla satışa koymanızda fayda var..
Satış konularına atılan stabil yorumlardan birini atmışsınız.

1600 e gelse neden 700 lira kâr isteyelim? Mantıklı yorum atın lütfen.