• 29-09-2015, 15:25:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar İncelemekte olduğunuz ürün kore malı replika iPhone 6 plus.

    Birinci kalite replika üründür. Özellikle görsel olarak orjinal ürünle birebir aynıdır.

    Dışarıdan bakıldığında ayırt edebilmek neredeyse imkansızdır. Menüleri orjinal cihazda olduğu gibidir.

    Tüm özellikleri orjinal cihazdaki gibi sorunsuz çalışmaktadır. Türkçe dil desteği mevcuttur.

    Ürün Fiyatı 550 TL'dir
    Replika İphone 6 Plus Fotoğrafları



    Ürün Fiyatı 550 TL'dir
    GENEL ÖZELLİKLER

    Kore Malı Telefonlar, Replika Telefon.

    -2.0 Ghz 4 Çekirdek Turbo Media İşlemci.

    -1 GB Ram Paylaşımsız Tam performans.

    -8 MP Kamera Arka Kamera.

    -8 GB Hafıza.

    -Android 4.4.2.

    -İOS 8 Görünüm.

    -Orjinal İphone Klavyesi.

    -Birebir Kasa.

    -Süper Amolet Ekran.

    -Kapastif Tene Duyarlı Ekran. Sadece Parmağınızla Çalışır.

    -Flaş Player Desteği. İntenet Üzerinden Video İzleyebilme.

    -Wifi-Kablosuz İnternet Bağlantısı.

    -Hat Üzerinden İnternet Kullanabilme.

    Ürün Tanıtım Videosu


    https://www.youtube.com/watch?v=_h9f2WDTuvA
  • 29-09-2015, 17:27:48
    #2
    Hocam videodaki gibi umarım sizdeki üründe kasmıyordur?
    Acaib derece menü'de bi kasma mevcut videoda.

    (Konunuzu baltalamak için söylemiyorum hocam Yanlış anlaşıldıysam affola)
  • 29-09-2015, 18:32:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam videodaki gibi umarım sizdeki üründe kasmıyordur?
    Acaib derece menü'de bi kasma mevcut videoda.

    (Konunuzu baltalamak için söylemiyorum hocam Yanlış anlaşıldıysam affola)
    Telefonu kullanan arkadaşlarım var böyle bir şikayet almadık. Birebir İphone6 ile aynı hızda olması zaten beklenemez
  • 30-09-2015, 22:42:07
    #4
    çok kasıyor cihaz 2 ghz mi yoksa oyle yazılıyor mu
  • 30-09-2015, 22:43:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok kasıyor cihaz 2 ghz mi yoksa oyle yazılıyor mu
    -2.0 Ghz 4 Çekirdek Turbo Media İşlemci.
  • 30-09-2015, 22:51:07
    #6
    Hocam videoya göre turbo murbo işlemci çare olmuyor ama. Fiyatta indirime gidilirse alabilirim
  • 30-09-2015, 22:54:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam videoya göre turbo murbo işlemci çare olmuyor ama. Fiyatta indirime gidilirse alabilirim
    replika ürün bu kadar oluyor hocam Çak kar marjı olan bir ürün değil o yüzden fiyat ta indirim yapamıyorum zaten forumda pek te ilgi duyulmadı konu kaldırılması için report ettim .
  • 30-09-2015, 23:00:55
    #8
    SyhLm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    replika ürün bu kadar oluyor hocam Çak kar marjı olan bir ürün değil o yüzden fiyat ta indirim yapamıyorum zaten forumda pek te ilgi duyulmadı konu kaldırılması için report ettim .
    elixir2 kurup boş işlemci ve ram ekran goruntulerini atarsan şişirmemi gerçekmi anlarız hocam yanlış anlama bunlar ozellikleride çakma yapıyorlar