HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam videodaki gibi umarım sizdeki üründe kasmıyordur?
Acaib derece menü'de bi kasma mevcut videoda.

(Konunuzu baltalamak için söylemiyorum hocam Yanlış anlaşıldıysam affola)
Telefonu kullanan arkadaşlarım var böyle bir şikayet almadık. Birebir İphone6 ile aynı hızda olması zaten beklenemez