• 13-09-2015, 14:43:29
    #1
    Merhaba arkadaslar isyeri icin sıfır veya temiz ikinci el klima alacagım 9 ve 12 000 Btu
  • 13-09-2015, 15:13:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Klimacı bir arkadaşım var elinde çıkma klimalar oluyor pm ile iletişim bilgilerinizi gönderirseniz size yönlendireceğim.
  • 13-09-2015, 15:21:47
    #3
    klima alırken aklında olsun mutlaka inverter klimayı tercih ederseniz tasaruflu
  • 13-09-2015, 15:49:14
    #4
    fugiboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    klima alırken aklında olsun mutlaka inverter klimayı tercih ederseniz tasaruflu

    Tesekkürler hocam bilgi icin


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 13-09-2015, 17:50:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Beko düşünürseniz yardımcı olabilirim elimizde mobil klima var şu anda http://www.beko.com.tr/split-tipi-kl...tif-klima.html inceleyin fiyat vereyim size. Sıfır ve bayi ürünüdür
  • 13-09-2015, 18:07:06
    #7
    Hocam ben 2 ay kadar önce SEG 12 bin btu aldım 900 TL ye Metrodan. Oldukça memnunum. 30m2 civarı adam. FAn en düşük ayarda çalışıyor genede buz gibi. Sürekli açık akalacak ise inverter al. ARa sıra açarım dersen düz Mono klima al. Birde Medai MArtkın sitesine bak. Sezon sonu diye oldukça güzel fiyatlar var.
  • 13-09-2015, 18:37:05
    #8
    arkadasla görüsme sagladım, tesekkür ederim ilginiz icin

    kirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beko düşünürseniz yardımcı olabilirim elimizde mobil klima var şu anda http://www.beko.com.tr/split-tipi-kl...tif-klima.html inceleyin fiyat vereyim size. Sıfır ve bayi ürünüdür
    Hocam mobil klima icin pek uygun degil isyeri o yüzden duvar tipi düsünüyorum
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben 2 ay kadar önce SEG 12 bin btu aldım 900 TL ye Metrodan. Oldukça memnunum. 30m2 civarı adam. FAn en düşük ayarda çalışıyor genede buz gibi. Sürekli açık akalacak ise inverter al. ARa sıra açarım dersen düz Mono klima al. Birde Medai MArtkın sitesine bak. Sezon sonu diye oldukça güzel fiyatlar var.
    Tesekkür ederim hocam inceleyecegim
  • 13-09-2015, 19:48:33
    #9
    arkadaşın izniyle bende 1 adet klima alacğaım ofis için satan arkadaşlar banada dönebilir. saygılar.