Alış: Klima Alınacak
9
●433
- 13-09-2015, 15:13:53Üyeliği durdurulduKlimacı bir arkadaşım var elinde çıkma klimalar oluyor pm ile iletişim bilgilerinizi gönderirseniz size yönlendireceğim.
- 13-09-2015, 15:49:14fugiboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tesekkürler hocam bilgi icin
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi - 13-09-2015, 17:50:39Üyeliği durdurulduBeko düşünürseniz yardımcı olabilirim elimizde mobil klima var şu anda http://www.beko.com.tr/split-tipi-kl...tif-klima.html inceleyin fiyat vereyim size. Sıfır ve bayi ürünüdür
- 13-09-2015, 18:07:06Hocam ben 2 ay kadar önce SEG 12 bin btu aldım 900 TL ye Metrodan. Oldukça memnunum. 30m2 civarı adam. FAn en düşük ayarda çalışıyor genede buz gibi. Sürekli açık akalacak ise inverter al. ARa sıra açarım dersen düz Mono klima al. Birde Medai MArtkın sitesine bak. Sezon sonu diye oldukça güzel fiyatlar var.
- 13-09-2015, 18:37:05arkadasla görüsme sagladım, tesekkür ederim ilginiz icinXASIF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mobil klima icin pek uygun degil isyeri o yüzden duvar tipi düsünüyorumkirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tesekkür ederim hocam inceleyecegimulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-09-2015, 19:48:33arkadaşın izniyle bende 1 adet klima alacğaım ofis için satan arkadaşlar banada dönebilir. saygılar.