arkadasla görüsme sagladım, tesekkür ederim ilginiz icin
Hocam mobil klima icin pek uygun degil isyeri o yüzden duvar tipi düsünüyorum
Hocam ben 2 ay kadar önce SEG 12 bin btu aldım 900 TL ye Metrodan. Oldukça memnunum. 30m2 civarı adam. FAn en düşük ayarda çalışıyor genede buz gibi. Sürekli açık akalacak ise inverter al. ARa sıra açarım dersen düz Mono klima al. Birde Medai MArtkın sitesine bak. Sezon sonu diye oldukça güzel fiyatlar var.
Tesekkür ederim hocam inceleyecegim