• 27-08-2015, 17:34:25
    #1
    merhaba

    http://www.hizlial.com/hp-250-g3-k7j...2?pid=10623606

    yukarıdakı laptopu almayı dusnuyorumda oyun konusunda nasıl olur ve ekran kartı 128 veya 256 bitmi bu konuda pek bilgim yoktur.
  • 27-08-2015, 17:39:15
    #2
    burakuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba

    http://www.hizlial.com/hp-250-g3-k7j...2?pid=10623606

    yukarıdakı laptopu almayı dusnuyorumda oyun konusunda nasıl olur ve ekran kartı 128 veya 256 bitmi bu konuda pek bilgim yoktur.
    Bu benim laptopun aynısı bende 1 ay önce gittigidiyordan aldım, oyun konusunda rahat yani soğutucuyla beraber kullanıyorum şuanlık memnunum. Geldiğinde freedos olarak kurulu geliyor ben windows 7 formatı attım. GTA 4 , League of Legends gibi oyunlarda sıkıntı yaşamadım hatta GTA 5 düşük ayarlarda bile açabilirsiniz. İsterseniz fotoğrafta çekip atabilirim.
  • 27-08-2015, 18:17:37
    #3
    black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu benim laptopun aynısı bende 1 ay önce gittigidiyordan aldım, oyun konusunda rahat yani soğutucuyla beraber kullanıyorum şuanlık memnunum. Geldiğinde freedos olarak kurulu geliyor ben windows 7 formatı attım. GTA 4 , League of Legends gibi oyunlarda sıkıntı yaşamadım hatta GTA 5 düşük ayarlarda bile açabilirsiniz. İsterseniz fotoğrafta çekip atabilirim.

    Ekran kartı 128 bitmi hocam yorumlariniz tesekkur ederim GTA 5 oynamıyor diyebiliriz yani
  • 27-08-2015, 18:34:27
    #4
    burakuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran kartı 128 bitmi hocam yorumlariniz tesekkur ederim GTA 5 oynamıyor diyebiliriz yani
    128 bit değil hocam 64bit bu ekran kartı
  • 27-08-2015, 19:27:47
    #6
    gobsistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    128 bit değil hocam 64bit bu ekran kartı

    Yanı nasıl oluyor hocam açıklayabilir misiniz kotumu cahillik kötü bisey onu biliyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:27:47 -->-> Daha önceki mesaj 19:27:02 --

    black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Videoda iyi duruyor hocam
  • 27-08-2015, 20:09:38
    #7
    kötü de değil iyide (
  • 28-08-2015, 08:37:56
    #8
    gobsistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kötü de değil iyide (

    yani hocam tavsiyeniz nedir bu fiyata alınırmı çok oyun oynayan biri değilim fakat yinede oynarım yani savaş oyunları falan
  • 28-08-2015, 10:27:12
    #9
    burakuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani hocam tavsiyeniz nedir bu fiyata alınırmı çok oyun oynayan biri değilim fakat yinede oynarım yani savaş oyunları falan
    Az biraz daha bütçeyi artırıp gt840m olan bir model bakın .