Bu benim laptopun aynısı bende 1 ay önce gittigidiyordan aldım, oyun konusunda rahat yani soğutucuyla beraber kullanıyorum şuanlık memnunum. Geldiğinde freedos olarak kurulu geliyor ben windows 7 formatı attım. GTA 4 , League of Legends gibi oyunlarda sıkıntı yaşamadım hatta GTA 5 düşük ayarlarda bile açabilirsiniz. İsterseniz fotoğrafta çekip atabilirim.
Ekran kartı 128 bitmi hocam yorumlariniz tesekkur ederim GTA 5 oynamıyor diyebiliriz yani