• 25-08-2015, 00:59:17
    #1
    Reveloper
    Merhaba,

    Şu benzinci arkadaşlardan varsa eğer 40 liralık benzini 30-20 civarına veren aciliyetname ile arıyorum elinde ne kadar varsa alacağım çünkü.
  • 25-08-2015, 01:15:53
    #2
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Şu benzinci arkadaşlardan varsa eğer 40 liralık benzini 30-20 civarına veren aciliyetname ile arıyorum elinde ne kadar varsa alacağım çünkü.
    hocam bildigim kadarı ile olaylar bitti şuanlık bi tek mil olayı ile alınan var oda detaylar linkte.
    http://www.turkishairlines.com/tr-tr...karyakit/shell