Merhaba,
Şu benzinci arkadaşlardan varsa eğer 40 liralık benzini 30-20 civarına veren aciliyetname ile arıyorum elinde ne kadar varsa alacağım çünkü.
hocam bildigim kadarı ile olaylar bitti şuanlık bi tek mil olayı ile alınan var oda detaylar linkte.
http://www.turkishairlines.com/tr-tr...karyakit/shell