Alış: CS GO arıyorum
4
●253
- 13-07-2015, 14:46:38theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Left 4 Dead 2 bana ait değildir, aile paylaşımından açıktır.
Hesabı almak isterseniz 25 TL'ye satabilirim.
Detalyarı Skype'den konuşabiliriz. - 13-07-2015, 14:50:16Üyeliği durduruldubana gift olarak go gerekiyor sadece. teşekkürlerInformative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2015, 14:55:33@theknightelf; hocam arkadaşlar çok ısrar ediyor al takılalım diye.
Sanırım ikişer takım ve klanlar oluyor. Biraz anlatır mısınız? - 13-07-2015, 15:01:10Üyeliği durdurulduaynen, oyun çok sarıyor ve bir sürü bölüm var. Rekabet basit eğlence yıkım diye gidiyor.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben normalde oynuyordum, sınavlar bitti abimde oynayacak.
Biz çok eğleniyoruz. Zaten prof olduk sayılır. x)
