Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@theknightelf; hocam arkadaşlar çok ısrar ediyor al takılalım diye.
Sanırım ikişer takım ve klanlar oluyor. Biraz anlatır mısınız?
aynen, oyun çok sarıyor ve bir sürü bölüm var. Rekabet basit eğlence yıkım diye gidiyor.
Ben normalde oynuyordum, sınavlar bitti abimde oynayacak.
Biz çok eğleniyoruz. Zaten prof olduk sayılır. x)