• 07-07-2015, 01:39:50
    #19
    515
  • 07-07-2015, 01:41:22
    #20
    520

    D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 07-07-2015, 02:09:13
    #21
    600
    İhale kalır ise komisyon farkı ile gg veya sanalpazar talep ederim yok olmaz der iseniz teklifim geçersizdir.
  • 07-07-2015, 09:27:38
    #22
    gobsistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    600

    İhale kalır ise komisyon farkı ile gg veya sanalpazar talep ederim yok olmaz der iseniz teklifim geçersizdir.

    Benim fark etmez aradaki farkı komisyona vermeyin diye ve alış veriş hızlı olsun diye havale ile devam edelim. 520 tlden devam ediyoruz.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:27:38 -->-> Daha önceki mesaj 08:34:46 --

    Tuş değişim programına dahil mi diye soran arkadaşlar oldu. Cihaz değişim programına dahil. İlgili mesajları pm olarak yanıtladım
    520 tl ile devam ediyoruz.
  • 07-07-2015, 20:45:28
    #23
    Son Güncelleme 520 tl ile devam ediyoruz.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 08-07-2015, 12:52:11
    #24
    İhale için fiyat veren arkadaşa ulaşamadığımdan dolayı satış iptal edilmiştir.
  • 08-07-2015, 19:48:08
    #25
    aten adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhale için fiyat veren arkadaşa ulaşamadığımdan dolayı satış iptal edilmiştir.
    ucuza gitti diye satış iptal gibi bir durum olmuyor malesef . Arkadaş dönüş yapana kadar beklersiniz. Almam derse - trade kullanıp ondan önceki teklif veren kişiye satmak zorundasınız bilgilendiriyim dedim yoksa banlanabilirsiniz forumdan
  • 08-07-2015, 19:51:22
    #26
    Ucuza gitti diye satışı iptal ettik demedim. Teklif veriliyorsa takip edilecek. Zorundayım diye bi durum da yok. Beklemedeyim hala. Ucuza gittiğini düşünüyorsanız arkadaş almazsa size ayni fiyattan verebilirim. Gereksiz yorum yapmayın lütfen. - trade hakkım Saklı 8 Yıldır bu forumdayim. Kuralları çok iyi biliyorum rahat olun.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 08-07-2015, 19:52:30
    #27
    aten adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucuza gitti diye satışı iptal ettik demedim. Teklif veriliyorsa takip edilecek. Zorundayım diye bi durum da yok. Beklemedeyim hala. Ucuza gittiğini düşünüyorsanız arkadaş almazsa size ayni fiyattan verebilirim. Gereksiz yorum yapmayın lütfen. - trade hakkım Saklı 8 Yıldır bu forumdayim. Kuralları çok iyi biliyorum rahat olun.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    tuşu yaptırmadan 520 liradan alabilirim hemen