Ucuza gitti diye satışı iptal ettik demedim. Teklif veriliyorsa takip edilecek. Zorundayım diye bi durum da yok. Beklemedeyim hala. Ucuza gittiğini düşünüyorsanız arkadaş almazsa size ayni fiyattan verebilirim. Gereksiz yorum yapmayın lütfen. - trade hakkım Saklı 8 Yıldır bu forumdayim. Kuralları çok iyi biliyorum rahat olun.
Sent from my iPhone using Tapatalk
tuşu yaptırmadan 520 liradan alabilirim hemen